FAQ

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz jakieś pytania sprawdź najpierw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Poniżej postaraliśmy się zawrzeć pomocne informacje. Kliknij na pytanie poniżej, aby wyświetlić odpowiedź.

  • Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

    Jeśli chcesz zmienić coś w swoim zamówieniu proszę skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie lub mailowo. Jeżeli zrobisz to za późno i okaże się, że wysłaliśmy już zamówienie zmiana będzie niemożliwa.

  • Jak mogę zapłacić za swoje zakupy?

    Oferujemy różne formy płatności, które zapewniają wygodę naszych klientów. Akceptujemy płatność zwykłym przelewem lub przez system transakcyjny PayPal, który w szybki i wygodny sposób pozwoli ci zapłacić za zakupy ze swojego konta PayPal lub za pomocą karty kredytowej. Możesz także zapłacić gotówką wybierając przesyłkę za pobraniem lub odbiór osobisty w sklepie.

  • Czy mogę śledzić swoją paczkę?

    Oczywiście, możesz! Po złożeniu zamówienia otrzymujesz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Następnie w ciągu dwóch dni roboczych wyślemy Twoją paczkę i otrzymasz e-mail z informacją o wysłanych produktach wraz z numerem listu przewozowego. Paczkę możesz śledzić tutaj podając otrzymany numer.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

    Proszę zobacz stronę z naszymi warunkami zwrotów.

  • Jak długo muszę czekać zanim dostanę swoją paczkę?

    Czas dostarczenia zależy od twojego miejsca zamieszkania. Od momentu złożenia zamówienia do wysłania minie nie więcej niż dwa dni robocze. Następnie dostarczenie nastąpi w ciągu jednego dnia roboczego. Możesz więc być pewny, że otrzymasz swoją paczkę nie później niż po 3 dniach roboczych po złożeniu zamówienia.

  • Czy muszę zakładać konto i jakie są z tego korzyści?

    Konto nie jest wymagane do robienia zakupów w naszym sklepie. Wystarczy przy zamówieniu podać swoje dane osobowe i adres do wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta, które umożwliwi łatwiejszą i wygodniejszą kontrolę nad zamówieniem. Możesz przeglądać informacje o swoich zamówieniach i zaoszczędzisz czas przy ponownych zakupach.

  • Czy mam gwarancję na zakupione produkty?

    Proszę zobacz stronę z naszymi warunkami gwarancji.

  • Jakie są opcje dostawy?

    Zapoznaj się z informacjami o dostawie i wysyłce.

  • Inne pytania, sugestie?

    Jeśli masz inne pytania lub sugestie co do funkcjonowania sklepu napisz do nas! Możesz skorzystać z formularza kontaktowego.


Ta witryna używa Coookies! Przebywając na niej akceptujesz naszą politykę cookies. [ Akceptuję ]